B Týden https://www.tyden.cz

C Snadno dostupná informace o redakci
A Snadno dostupná informace o organizaci
B- Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A Snadno dostupná informace o provozovateli
C Online zdroje jsou zobrazeny jako hypertextový odkaz

Počet původních analyzovaných zpráv, kterým chyběl hypertextový odkaz na původní zdroj, překročil 30 %.

B- Jasně označené výchozí zdroje

Počet původních analyzovaných zpráv, které jasně a včas neidentifikovaly původní zdroj, se pohyboval mezi 15 % až 30 %.

C Zprávy jsou ověřeny z více zdrojů

Počet původních analyzovaných zpráv, které nebyly ověřeny z více zdrojů, překročil 30 %.

A Důležitost zprávy není uměle zvyšována
A Blízkost zpráv není vytvářena uměle
A Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
A Zprávy a komentáře jsou jasně oddělené
B- Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu
B- Server se vyhýbá zavádějícím titulkům

Počet analyzovaných zpráv se závadějícím titulkem se pohyboval mezi 15 % až 30 %

Podíl obsahu založený na ČTK tvoří v námi analyzovaném vzorku: 92 %.

Elektronickou odnoží časopisu je Týden.cz. Server nekopíruje pouze články z tištěného týdeníku, ale přináší i aktuální denní informace ze všech sfér společenského života, politické kauzy, analýzy, reportáže atd. Obsah časopisu a serveru vytváří jedna redakce, což se týká především domácí, zahraniční, ekonomické a sportovní rubriky. Wikipedia

[Facebook]

Vydává Empresa a.s., IČ: 26418011. Tu vlastní z 51 % Jaromír Soukup a z 49 % China International Group Corporation Limited (IČ XX1580628).

Aktualizováno v květnu 2019

Měsíční návštěvnost: 3 090 000

Průměrně stravený čas na stránce (sekundy): 155

Bounce Rate: 59.17%

Zdroj: SimilarWeb, květen 2019