B INFO.CZ https://www.info.cz

B- Snadno dostupná informace o redakci
A Snadno dostupná informace o organizaci
B- Snadno dostupná informace o vlastníkovi
B- Snadno dostupná informace o provozovateli
C Online zdroje jsou zobrazeny jako hypertextový odkaz

Počet původních analyzovaných zpráv, kterým chyběl hypertextový odkaz na původní zdroj, překročil 30 %.

C Jasně označené výchozí zdroje

Počet původních analyzovaných zpráv, které jasně a včas neidentifikovaly původní zdroj, překročil 30 %.

C Zprávy jsou ověřeny z více zdrojů

Počet původních analyzovaných zpráv, které nebyly ověřeny z více zdrojů, překročil 30 %.

A Důležitost zprávy není uměle zvyšována
A Blízkost zpráv není vytvářena uměle
A Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
A Zprávy a komentáře jsou jasně oddělené
A Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu
A Server se vyhýbá zavádějícím titulkům
Podíl obsahu založený na ČTK tvoří v námi analyzovaném vzorku: 57 %.

Info.cz je zpravodajský portál zpravovaný vydavatelstvím Info.cz Online Media (IOM). Web má být specifický tím, že místo rychlosti a celozpravodajského pokrytí zprávy vybírá podle důležitosti a jde tím v podstatě proti proudu trendů na webu. Jako moto si web zvolil heslo “Síla faktu”. [Wikipedia]

[Facebook]

Web vydává Info.cz Online Media, jež je vlastněna společností CZECH MEDIA INVEST a.s. (IČ: 24817236). 50 % jejích akcií vlastní Daniel Křetínský, 40 % Patrik Tkáč, 10 % Roman Korbačka.

Aktualizováno v květnu 2019

Měsíční návštěvnost: 4 040 000

Průměrně stravený čas na stránce (sekundy): 103

Bounce Rate: 72.62%

Zdroj: SimilarWeb, květen 2019